Colorado!

Hei mennesker 😀

Nå er spring break over for en god stud siden og rutinene er tilbake. Nå er det faktisk bare 39 skoledager igjen på Amerikansk High School..Det er helt vilt og tenke på. Jeg vet jeg sier dette i ca. alle innleggene mine men tiden har gått ekstremt fort. Når jeg tenker tilbake føles det ut som om jeg kom hit for en måned siden. Den siste tiden skal hvertfall nytes til det fulle!

Men tilbake til spring breaken min. 12 timer. I bil. En vei. Uten stopp. Høres helt vilt ut, men for å være helt ærlig gikk det helt fint. Hadde med meg Hunger games på lydbok, så tiden gikk faktisk ganske fort (Utrolig bra bok forresten!).

Sånn så Colorado ut når vi kom! Hvis du bare glemmer at jeg sa Colorado kunne dette vært Norge! Det var bare grantrær, masse gråsteinog snø! Dessuten gikk alle som jobbet der i Helly Hansen jakker, og swix smøring var i butikken! Made me happy 😀

Siden jeg var litt flinkere på ski enn min søte familie, jeg er jo tross alt født med ski på beina, sto jeg meste parten alene. Så jeg dro så langt opp i fjellet jeg kunne, og ble der hele dagen 😀 Og det var så fint!

Mannen med den fine hjelmen heter Tod og bor i Texas, men er oppvokst i Wisconsin..Hvis noen lurte.

I løypene og i heisen møtte jeg mange interessante mennesker. En sa Norge var hans favoritt land i hele verden og skulle ønske han kunne dra dit, men syntes jeg hadde kommet en lang vei for dårlig snø! En annen var sikker på at vi snakket finsk, og bodde i huler. En annen begynte og synge, mens en annen overbeviste meg om at Gud er tingen her i livet. Amerikanere gjør meg glad!

Været var også kjempe fint. Det var sol og sikkert rundt 10 grader vær dag.

Her er meg.

Det fine været resulterte i slushy snø og et veldig fint skibrille skille som jeg skal la være og legge ut på internet. Det er nok best for alle.

En ting jeg likte veldig godt var at på toppen av fjellet hadde de en Starbucks!

Så jeg satt i solveggen med Starbucks og Appelsin! Starbcksen var meget overprized, men hva kan man forvente 3500m over havet..Appelsinen kostet 2 dollar forresten, men hva gjør man vel ikke for litt ski glede?

Anyway, jeg hadde det utrolig bra og koste meg masse på ski! Og hvis jeg noen gang skal flytte til USA er Colorado en stat veldig høyt på listen!

Jeg tok masse video, men windows media player er ikke så veldig bra igrunn og skrur av hele pcen min uten og si i fra. Og da blir Guro irritert.

HADE!

2 tanker på “Colorado!

  1. Skal på utveksling til Missouri neste år! Skal til et sted ganske langt unna der du er, men jeg lurte på om Missouri har noen spesielle regler som du har lagt merke til? Har du noen tips til hva jeg burde ta med meg som gave til verts.fam.? Noe jeg burde vite om MIssouri generelt før jeg drar? 🙂 liker bloggen!

    Send meg gjerne en mail hvis du gidder å svare på spørsmålet.. 🙂

  2. Wiii, guro, virker som ferien var bra <3<3 Haha så morsomt de oppfører seg i heisen. Kos deg masse de siste dagene, i miss uuuu

Legg igjen en kommentar